Intricate International Space Station

Apel de propuneri: experimente de biologie în spațiu

06/02/2020 761 views 1 likes
ESA / Space in Member States / Romania

Invităm cercetătorii interesați să depună propuneri de idei pentru cercetări din domeniul biologiei care să fie efectuate pe Stația Spațială Internațională. Agenția Spațială Europeană (ESA) a lansat un apel de idei pentru a da un imbold experimentelor biologice în spațiu și pentru a duce mai departe cercetările existente. Termenul limită este 12 februarie 2020.

Arabidopsis growing for Multigen experiment

În acest apel, ESA are în vedere trecerea de la investigații asupra celulelor individuale către țesuturi mai mari și de la plante individuale la investigarea creșterii plantelor în spațiu.

Plants in space
Working on Biolab

Experimentele la scară mai mare ar putea ajuta astronauții să devină autosuficienți, în vederea extinderii explorărilor la distanțe din ce în ce mai mari de Pământ. Acest lucru este esențial, având în vedere destinații precum Luna și platforma lunară, deoarece astronauții vor avea acces mai limitat la livrările de pe Pământ.

Human and Robotic Exploration in aid of water sustainable development goal

Toate experimentele ESA care rulează pe Stația Spațială sunt alese astfel încât să aducă beneficii oamenilor de pe Pământ. Rezultatele cercetărilor pe care ESA le efectuează în spațiu sunt direct aplicate acasă, unde resursele sunt limitate și economiile circulare constituie următorul pas logic. În spațiu, toate resursele sunt limitate și reciclarea este necesară.

Cercetătorii europeni sunt invitați să își prezinte ideile pentru viitorul biologiei în spațiu până la 12 februarie și să se alăture atelierului ESA de la ESTEC, din Olanda, ce va avea loc două săptămâni mai târziu.

Mai multe informații despre apel puteți găsi aici.