Alexander Gerst na oběžné dráze

Položte kosmonautovi Gerstovi osobně otázku v rámci akce SocialSpace

22/07/2014 515 views 0 likes
ESA / Space in Member States / Czechia

Kosmonaut ESA Alexander Gerst sdílí překrásné snímky z vesmíru na svých webových stránkách na sociálních médiích, což poutá pozornost tisíců lidí na celém světě. Napadla Vás při jejich prohlížení nějaká zajímavá otázka? Pokud ano, můžete se Alexandera Gersta pracujícího na Mezinárodní kosmické stanici zeptat již 22. srpna 2014, kdy se bude konat akce ESA SocialSpace.

ESA v jejím rámci pozve 40 osob do střediska EAC (European Astronaut Centre) v Kolíně nad Rýnem. Odtud se živě spojí skrze videohovor s kosmonautem, který bude na ISS.

Akce SocialSpace se uskuteční v domovské základně kosmonautů ESA. Kromě zlatého hřebu programu, kterým bude komunikace s ISS, budou mít účastníci možnost na vlastní oči vidět, jak se kosmonauti připravují na cestu do vesmíru.

Průvodcem celým dnem přitom bude jeden z kosmonautů ESA. Účastníci také budou mít příležitost setkat se s týmem ESA, který má na starosti právě obsah sociálních sítí.

Proto zkuste zapřemýšlet, na co by bylo dobré se Alexandera Gersta přímo do vesmíru zeptat. Deset nejzajímavějších a nejoriginálnějších otázek bude vybráno a jejich autoři je mohou Gerstovi položit přímo. Účastníci budou vybráni jak na základě navržené otázky, tak na základě své přítomnosti v rámci sociálních médií.

Nejoriginálnější a nejzajímavější otázka bude vybrána týmem sociálních médií ESA. Takže se nad svým dotazem pořádně zamyslete, protože opravdu každý kosmonaut už odpověděl na otázku „Jak chodíte ve vesmíru na záchod?“

V případě zájmu o účast vyplňte registrační formulář. Registrace je pouze pro jednu osobu a je nepřenosná. Před registrací si předčtěte úplné Podmínky (v angličtině).