Σαμάνθα-διαστημικά βίντεο

13/05/2015 312 views
ESA / Space in Member States / Greece / Highlights

Η αστροναύτης της ESA Σαμάνθα Κριστοφορέτι μοιράζεται τον διαστημικό κόσμο της μέσα από βίντεο-ξεναγήσεις στα πειράματα της, τη διαστημική τουαλέτα και το διαστημικό μπάνιο ενώ παραδίδει και μαθήματα για την βαρύτητα.

Η αποστολή της Σαμάνθα ονομάζεται ‘Futura’ θέλοντας να τονίσει την επιστημονική και τεχνολογική έρευνα που υλοποιεί σε συνθήκες έλλειψης βαρύτητας για να βοηθήσουν στη διαμόρφωση του μέλλοντός μας. Η ίδια πετά σαν αστροναύτης της ESA για τον Ιταλικό οργανισμό διαστήματος ASI στο πλαίσιο ειδικής συμφωνίας μεταξύ της ASI και της NASA.

Η Σαμάνθα, ο Τέρι και ο Άντον έφτασαν στο Σταθμό όταν το διαστημόπλοιο Soyuz TMA-15M στο οποίο επέβαιναν προσδέθηκε με το διαστημικό εργαστήριο στις 02:49 GMT στις 24 Νοεμβρίου 2014.

Από τότε έχουν δει πέντε πλοία εφοδιασμού να έρχονται και να φεύγουν, και εργάστηκαν σε αμέτρητα πειράματα.

Καθώς όσο το δυνατόν περισσότερος χρόνος δαπανώνται για την επιστήμη κατά τη διάρκεια της 40 ώρης εβδομαδιαίας εργασίας τους. Η Σαμάνθα τρέχει πειράματα από την ASI και την ESA, αλλά παίρνει μέρος σε περισσότερα από επιστήμονες από όλο τον κόσμο. Πολλά από αυτά είναι οι συνέχειες προηγούμενων αποστολών – η μακροβιότητα του Σταθμού είναι ένας λόγος που τον κάνει τόσο ξεχωριστό για τους επιστήμονες.

Working on packing Dragon