Expert sharing her knowledge on gravity-related research

Înscrieri deschise la Școala de vară de cercetare din domeniul gravitației

18/03/2020 171 views 2 likes
ESA / Space in Member States / Romania

Invităm studenții să se înscrie la Școala de vară de cercetare din domeniul gravitației Biroul pentru Educație al ESA și European Gravity Research Association (ELGRA). Cursurile vor avea loc în perioada 22-26 iunie 2020 la ESEC-Galaxia în Transinne, Belgia. Termenul limită pentru înscrieri este 20 aprilie 2020.

Școala de vară va oferi o imagine de ansamblu asupra stadiului cercetării din domeniile științelor și științelor vieții în condiții de microgravitație și hipergravitație.

Expert sharing her knowledge on gravity-related research

Pe o perioadă de patru zile și jumătate, 30 de studenți vor participa la cursuri de stimulare și vor lucra în grup pentru a genera idei pentru experimente potențiale. Viitorii cercetători și ingineri vor înțelege mai bine posibilitățile de studiu și carieră din sectorul spațial european.

Studenții selectați vor fi sponsorizați de ESA. Sponsorizarea va acoperi cazarea și masa, precum și transportul până în Belgia în limita a 200 de euro.

Students receiving valuable advice from the experts

Candidații sunt rugați să rețină că, în funcție de evoluția situației Coronavirus în Europa și în conformitate cu recomandările ESA privind restricțiile de călătorie, Biroul ESA pentru Educație își rezervă dreptul de a anula acest curs, pentru a limita o potențială expunere a participanților sau angajaților la virus.

Mai multe informații despre procedura de înscriere găsiți aici.