Aplikace ESA pro iPhone a iPad

Vesmír ve vaší kapse…

21/06/2011 318 views 0 likes
ESA / Space in Member States / Czechia

...a také na vašem tabletu! Nové aplikace ESA pro iPhone nebo iPad nyní nabízejí velké množství informací o misích ESA, filmy, snímky, aktuality... A to vše je dostupné pouhým nepatrným pohybem prstů.

Aplikace „ESA App“ nabízí jednoduchý a zajímavý způsob, jak se může široká veřejnost seznámit s kosmonautikou. Sbírá, upravuje a následně zveřejňuje širokou paletu aktuálních informací z různých zdrojů ESA. Obsah ESA je nabízený srozumitelným a intuitivním způsobem bez ohledu na fyzickou polohu uživatele – tím jsou naplno využívány výhody aplikací iPhone a iPad.

Uživatel může přistupovat k novinkám, filmům, snímkům, technickým informacím, zprávám na twitterových účtech ESA, k odkazům na Flickr nebo Facebook a dalším informacím – a to vše uzpůsobené do mobilní podoby. ESA App je nyní k dispozici zcela zdarma pro iPhone a iPad přímo z App Store u Apple.

Jedná se o úžasnou novou službu pro širokou základnu fanoušků, kteří se chtějí dozvědět více a být informováni rychleji a podrobněji o vývoji v kosmonautice.

ESA považuje zvyšování povědomí o kosmických letech za svoji velkou prioritu a snaží se učinit kosmonautiku přístupnější – a to nejen obyvatelům Evropy, ale i zájemcům z celého světa.

Nástroje jako tato aplikace umožňují ESA nabídnout široké veřejnosti rychlý přístup k informacím.

Přidejte se k nám na vzrušující výpravy s touto aplikací – a uvidíte reálné přínosy kosmonautiky pro nás na Zemi. Vesmír čeká, až ho objevíte!